
Weply er en dansk service, som tilbyder en døgnbetjent chat-service til hjemmesider og webshops – med ægte mennesker
Enhver professionel hjemmeside eller webshop lever af leads eller salg af produkter. I en online forretning hvor der ikke er mulighed for at kontakte salgsteamet, er oplevelsen den samme, som i en butik der ikke har en ekspedient der er ledig.
Hvad kan være din løsning? For mange er løsningen en chatbot, som har standardiserede svar, der automatisk registrere nøgleord i beskeden, hvorefter der automatisk sendes et svar til modtageren. Det er dog sjældent tilfældet, at det fører til et lead eller salg.
Hvis man ønsker at yde en god service for sine besøgende, men samtidig ikke har ressourcer til at ansætte en chatkonsulent, kan løsningen være Weply med deres døgnbemandede chat-platform. Weply kan nemlig agerer salgsassistent for din virksomhed hele døgnet og det tager kun 5 minutter at komme i gang – Læse mere om det her.
Hvad er Weply?
Hvis en kundehenvendelse viser sig at kunne lede til salg, videresendes denne til dig, så du udelukkende skal fokusere på de kundehenvendelser, der kræver din opmærksomhed. Svartiden er på omkring fire sekunder, hvilket i de fleste tilfælde er hurtigere, end der vil være mulighed for at svare, selvom der er tilknyttet et fast supportteam.
Weply hed tidligere Crowdio
Weply har siden sin medvirken i Løvens Hule udvidet forretningen, så de nu er leverandør af livechat-moduler til nogle af de førende brands i landet såsom Merrild Lavaza, Hyundai, Ase, Sengekompagniet, Bomae, Unilever Food Solutions og Land Rover.