Denne artikel indeholder reklame for Weply
Weply er en dansk service, som tilbyder en døgnbetjent chat-service til hjemmesider og webshops – med ægte mennesker
Hvad kan være din løsning? For mange er løsningen en chatbot, som har standardiserede svar, der automatisk registrere nøgleord i beskeden, hvorefter der automatisk sendes et svar til modtageren. Det er dog sjældent tilfældet, at det fører til et lead eller salg.
Hvis man ønsker at yde en god service for sine besøgende, men samtidig ikke har ressourcer til at ansætte en chatkonsulent, kan løsningen være Weply med deres døgnbemandede chat-platform. Weply kan nemlig agerer salgsassistent for din virksomhed hele døgnet og det tager kun 5 minutter at komme i gang – Læse mere om det her.
Hvad er Weply?
Hvis en kundehenvendelse viser sig at kunne lede til salg, videresendes denne til dig, så du udelukkende skal fokusere på de kundehenvendelser, der kræver din opmærksomhed. Svartiden er på omkring fire sekunder, hvilket i de fleste tilfælde er hurtigere, end der vil være mulighed for at svare, selvom der er tilknyttet et fast supportteam.
Weply hed tidligere Crowdio
Weply har siden sin medvirken i Løvens Hule udvidet forretningen, så de nu er leverandør af livechat-moduler til nogle af de førende brands i landet såsom Merrild Lavaza, Hyundai, Ase, Sengekompagniet, Bomae, Unilever Food Solutions og Land Rover.
Leads og Livechat-support på dansk, engelsk og svensk
Missionen er, at Weply bliver verdens ledende arbejdsplads for personer med handicap – og noget tyder på, at de er på vej i den rette retning. På nuværende tidspunkt kan du bruge Weply på danske, engelske og svenske sites.
De kvalificerede chatkonsulenter uddannes løbende, så de kan yde den absolut bedste service for både dig og dine kunder. Når du tilbyder livechat på dit website, har du kontakt med kunderne i realtid – og det fører til flere leads.
Du kan læse mere om Weply her.