3D visualisering kan løfte markedsføringen til et helt nyt niveau
Alle større virksomheder med respekt for sig selv anvender i dag 3D visualisering i deres branding og lancering af nye produkter. Med 3D visualisering gives nemlig mulighed for at løfte markedsføringen til et helt nyt niveau.
Tæt på virkeligheden
Når et grafisk bureau opbygger et tredimensionelt udtryk af et produkt, foregår det på computeren. Her kan skabes visuelle præsentationer, som er meget virkelighedstro. Det er næsten umuligt at se forskel, hvis designeren er dygtig og omhyggelig. 3D visualisering kan anvendes f.eks. både som grafiske billeder og som 3D-film og animationer.
Det hitter i Møbel- og interiørbranchen
Mennesket er et visuelt væsen, og det bør tages alvorligt i virksomhedens marketingsplanlægning. Ikke kun indenfor møbel- og interiørbranchen. Det gælder alle brancher, som ønsker at tiltrække sig kundernes opmærksomhed.
Alle produkter kan 3D visualiseres
I samarbejde skaber 3D specialister, indretningsentusiaster og projektstyrere de rette stemninger, som rammer målgruppen lige i hjertet. Vigtige features ved byggeriet kan fremhæves. Det kan for eksempel være arkitektens innovative ideer indenfor prestigefyldte bygninger. Eller funktionaliteten ved almennyttige boliger. Kun fantasien sætter grænsen.